Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

APIE MUS

Darželis “Saulutė” atsidarė 1973 metais kovo 13 dieną. Darželio darbą prižiūri Jonavos savivaldybė. Darželis “Saulutė” yra Kosmonautų g.13, Jonavoje. Telefonas 0634953565. Nėra nuotraukos aprašo.

Darželio pastato vaizdas. Mokytoja ir vaikai žiūri pro langą, kaip sninga.

 

Direktorė Rūta Rožukienė dirbo nuo 1973 iki 1999 metų. Direktorė Birutė Budreckienė dirbo nuo 1999 iki 2017 metų. Nuo 2018 metų dirba direktorė Jelena Galvydytė. 

Darželį lanko vaikai nuo metų su puse iki 7 metų. Darželyje mokosi 207 vaikai, dirba 57 darbuotojai. Turime 12 grupių. Su vaikais dirba 18 mokytojų, jiems padeda 12 padėjėjų. Yra psichologė, socialinė pedagogė. Jos mokina vaikus gražiai elgtis, padeda nusiraminti. Logopedė mokina vaikus kalbėti. Specialioji pedagogė vaikui padeda suprasti ir mokytis, jei nesiseka. Yra 7 padėjėjos vaikams. Jos padeda vaikams gražiai elgtis, nusiraminti ir draugauti su kitais vaikais. Dar vaikus mokina muzikos mokytoja, sporto mokytojas, piešimo mokytoja. Pas mus yra 3 virėjos, kurios gamina skanų maistą vaikams. Yra žmogus, kuris prižiūri, kad vaikai valgytų gerą maistą. Dar dirba sandėlininkė, kiemsargiai, elektrikas, darbininkas ir valytoja. Pavaduotoja prižiūri mokytojų darbą, ūkvedė prižiūri darbuotojų darbą. Iš sveikatos biuro ateina sveikatos specialistė, kuri prižiūri vaikų sveikatą.

2019 metais darželį aplankė buvusios darbuotojos ir pasveikino visus su Mokytojų diena

 

Nėra nuotraukos aprašo.

2023 m. švenčiame darželio 50 metų jubiliejų.

 

Nėra nuotraukos aprašo.

Švenčiame darželio 50 metų jubiliejų kultūros centre.

 

MUMS SVARBU

Mums svarbu, kad vaikai įdomiai leistų laiką, daug sužinotų, būtų mandagūs ir draugiški. Stengiamės padėti vienas kitam ir smagiai praleisti laiką. Mums patinka organizuoti šventes vaikams ir tėveliams, su vaikais eiti į biblioteką, pasivaikščioti po Jonavą, žaisti žaidimus, sportuoti, dainuoti, piešti, vaidinti. Vaikams dar labai patinka žaisti su Lego konstruktoriumi, statyti bokštus iš dėžių. Lauke vaikai laksto, žaidžia su kamuoliu, žiūrinėja augalus, vabalus, žaidžia smėlio dėžėje. Turim kelias lysves, jose auginam augalus, daržoves. Užauga didelis moliūgas, braškės, rūgštynės, gražios gėlės. Norim, kad visi draugautų. Mums svarbu, kad būtų linksma ir kad vaikai norėtų eiti į darželį. 

Nėra nuotraukos aprašo.

Žygiuojame prie vėliavos į Joninių slėnį.

Nėra nuotraukos aprašo.

Žygiuojame prie vėliavos į Joninių slėnį.

Nėra nuotraukos aprašo.

Dalyvaujame miesto šventėje 2024 m. 

Nėra nuotraukos aprašo.

Dalyvaujame miesto šventėje 2023 metais.

Nėra nuotraukos aprašo.

Darželio bendruomenės šventė “Žibintų šviesoje”.

Nėra nuotraukos aprašo.

Vaikai prie savivaldybės

Nėra nuotraukos aprašo.

Vaikai žiemą atkeliavo į Joninių slėnį

Nėra nuotraukos aprašo.

Žaidžiame su spalvotu parašiutu

Nėra nuotraukos aprašo.

Žaidžiame su muilo burbulais

Nėra nuotraukos aprašo.

Patys pasipuošėme Kalėdoms

Nėra nuotraukos aprašo.

Uždegėme žvakutes sausio 13 dieną

Nėra nuotraukos aprašo.

Gaminame senį besmegenį iš netikro sniego

Nėra nuotraukos aprašo.

Iš dėžių statome televizijos bokštą

Nėra nuotraukos aprašo.

Minkome žmogeliukus

Gali būti 14 žmonių ir vaikas vaizdas

Žaidžiame apie Lietuvą

Nėra nuotraukos aprašo.

Žaidžiame šaškėm

Nėra nuotraukos aprašo.

Piešiam ant langų

Nėra nuotraukos aprašo.

Sportuojam

Nėra nuotraukos aprašo.

Traukiam virvę per Užgavėnes

Nėra nuotraukos aprašo.

Vaišinamės skanėstais

Gali būti 6 žmonės, vaikas ir žmonės šoka vaizdas

Mergaičių ansamblis “Saulės zuikučiai”

Nėra nuotraukos aprašo.

Sportuojame lauke

Nėra nuotraukos aprašo.

Nukeliavome pažiūrėti, ką žmonės dirba

Nėra nuotraukos aprašo.

Sportuojame

Gali būti 13 žmonių, vaikas ir žmonės šoka vaizdas

Baigėme darželį

Skip to content