TVARI MOKYKLA 2030
Darželio bendruomenė dalyvauja nacionalinėje iniciatyvoje “Tvari mokykla 2030”.
Daugiau apie tai: https://www.lmnsc.lt/tvari-mokykla/
IKIMOKYKLINIO UGDYMO GERINIMAS
Mūsų įstaigos pedagogai yra ESFA finansuojamo projekto „Ikimokyklinio ugdymo gerinimas“ dalyviai. Projekto tikslas – sukurti įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ugdymo programas, stiprinimo paketą, apimantį mokymąsi vieniems iš kitų (angl. peer-learning), bei atnaujinti/stiprinti ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijas. Mūsų pedagogų bendruomenė įsivertino stipriąsias ir silpnąsias sritis ir panoro tobulinti savo kompetencijas ugdymo strategijų taikyme. Šis ugdymo kokybės kriterijus susijęs su mokytojų pasirengimu taikyti tinkamas ugdymo strategijas, komunikavimo su vaikų modelį, kad vaikai būtų iniciatoriai, aktyvūs ugdymosi dalyviai. Ugdymo turinys planuojamas lanksčiai, orientuojantis į lėto mokymosi prieigą. Skatinamas žaidimas, kaip pagrindinė ikimokyklinio amžiaus vaikų veikla, turinti svarios įtakos ugdytinių socialinei raidai.
Projekto “Ikimokyklinio ugdymo gerinimas” veiklos:
- kuriami bendradarbiavimo tinklai pagal skirtingas temas/problemas;
- rengiami tinklų veiksmų planai;
- atrenkami ir apmokomi vidiniai bendradarbiavimo tinklų lyderiai – konsultantai.

PROJEKTAS KAIP METODAS
Tai aktyvaus ugdymo forma, kuri skatina ugdytinius sieti mokymąsi su tikrove ieškant daiktų ir reiškinių sąsajų, pratina dirbti grupėje su kitais sprendžiant visiems aktualią problemą.
Šiandien mūsų projektai nukreipti į ugdymo turinio plėtrą ir inovacijų paiešką. Savo projektuose ieškome naujų idėjų ir kūrybiškai jas įgyvendiname. Pagrindiniai projektų metodo elementai – įtraukiančio mokymosi konteksto kūrimas, provokacijos, iššūkio modeliavimas, kūrybinių idėjų pažadinimas, dialogas, bendras mąstymas ir kūryba, refleksija ir kt.
Inovatyvios projektinės veiklos idėjos orientuotos kurti kontekstus aktyviam, iniciatyviam, judriam, patirtiniam, tyrinėjimais grindžiamam, kūrybiškam, saviraiškiam, dialogiškam, visuminiam, įtraukiam, sudarančiam daug skirtingų galimybių veikti, pažinti, kurti, komunikuoti, reflektuoti vaikų ugdymuisi.
Projektų metodas, kaip darbo forma, sudaro galimybę reikštis pedagogų aktyvumui, kūrybiškumui, lyderystei, skatina aktyvių, inovatyvių metodų taikymą, padeda palaikyti diskusijų kultūrą, moko dirbti komandoje, analizuoti ir reflektuoti savo praktinę veiklą, spręsti ugdymo procese kylančias problemas.
2023-2024 mokslo metais įgyvendintas 2 grupes jungiantis projektas “KAS YRA UPĖ”. Sumanytojos ir įgyvendintojos – mokytojos Anastazija Juškevičienė, Daiva Dzedulioninenė, Dalia Gedminė. Projekto trukmė – vieneri mokslo metai.

